понедељак, 6. октобар 2014.

Danijela Todorović - Vreme




Vreme

Vreme bez tebe nije zivot
nego prezivljavanje.
Kao da uzdisem vazduh na slamcicu.
Ne mogu spavati,
ne znam ziveti,
grudi mi razdire hladnoca,
zato vrati mi se
jer ti si jedini lek svakoj mojoj bolesti!!

Bez tebe sam bezivotna.
Bez tebe sam nista.
Bez tebe sam niko.
Bez tebe nema smisla,
pravca, Sunca a ni osmeha.

Bezati od tebe je zapravo put u pakao.
Sto sam dalja tebi,
moja dusa umire
bez snage, volje i nade.
Priblizavam se izvoru vode a on nestaje,
pokusavam ubrati voce
ali sto sam bliza ono je sve dalje.


Mrzim,
vreme koje je bez tebe
I bol koja tad ne jenjava.
Vrati mi se.
Ne moras kucati.
Vrati mi se molim te
jer vrata moga srca
su samo za tebe otvorena.
Pored tebe je toplina u grudima
i ja tad zivim.


Daniela Maria


Нема коментара:

Постави коментар