понедељак, 6. октобар 2014.

Danijela Todorović - Bol u grudima



                                                      Bol u grudima

U tami, moje srce gubi veru, nadu, volju i zelju.
Zna da je gotovo i da je svemu doso kraj.
Cujes, govori ti moje slomljeno srce:
"Boli, gorim, spasi me, poljubi me
i sva bol ce nestati".

Pruzam ka tebi ruke
ali te ne dodirujem,
u izmaglici preda mnom nestajes.
Padam na kolena, suknja poderana
i prasnjava a ruke krvave.
Umirem.

Moj zivot je u tvojim rukama.
Gde je nestala ljubav?
Ja klecim i molim za zrno tvoje ljubavi,
za mrvicu tvoje paznje a ti
ni glavu da okrenes.

Ne trazim 'hvala' za sve sto smo imali,
ne pokusavam to da dobijem
jer sam zelela samo da te VOLIM!

Kako je moguce da si me ostavio?
Zar nasa ljubav nije bila vecna?
Da, bila je i bice vecna
ali samo u mom srcu.

Sve je za tebe bila samo igra.
Znao si da igras na sigurnu kartu
i da ces dobiti sto si zeleo.
Ti si taj koji uvek pobedjuje!

Gorim u vatri,
ne od poraza sto sam te izgubila
vec zato sto te i dalje volim.
Gladna sam te, zedna sam te
jer i dalje si moje SVE!

Sklapam oci, bol ne prolazi,
vristim u sebi tvoje ime ne bi li me cuo.
Znaj da to nije vapaj za tobom
vec za mojim zivotom!

Daniela Maria




Нема коментара:

Постави коментар