понедељак, 6. октобар 2014.

Danijela Todorović - Gde sam to ja?


                                                                Gde sam to ja?

Izgaram u plamenu zelja,
i vatrom u srcu, za tobom.
Pitam se gde sam to ja?
Da li je ovo raj ili pakao?

Moja osacanja za strancem,
stvaraju se kao oluja nad okeanom.

Borim se protiv neprijatelja u sebi,
jer volim tebe vise nego sebe.
Nemocna, gorim u vatri
a vec u sledecem trenutku
smrzavam se na vetru.
Momenti bez tebe
sibaju me nemilosrdno.

Gde sam to ja?
Slepa, zaljubljena, zedna i slomljena
koracam korak po korak,
lutam i trazim tebe u ovom svetu.
Uzalud
sve sam dalje tebi.
Kao pijana teturam
prema bezdanu samoce.

Ti si Bog moje ljubavi,
sudi mi ali me ne ostavljaj.
Svet ne postoji bez tebe,
jer bez tebe
samoca mi je jedini prijatelj.

Daniela Maria




Нема коментара:

Постави коментар